Barton NXT 250L teraz w zupełnie nowej odsłonie. Projektanci Bartona biorą do serca każdy przychylny i nieprzychylny komentarz, następnie wyciągają wnioski. Tak jest i w tym przypadku. Nowy NXT250L to nie tylko nowe malowanie, ale także dłuższa o 190 mm rama, zapewniająca większą stabilność i komfort prowadzenia.
Lubisz dobrze bawić się w offroadzie, ale jeszcze nie jesteś profesjonalistą? Masz ambicje do podnoszenia swoich umiejętności? Szukasz motocykla, który zaoferuje osiągi odpowiednie dla średniego doświadczenia, zapewni radość z jazdy na długi czas, a jednocześnie połączy trwałość konstrukcji z przystępną ceną? Barton NXT250L jest motocyklem właśnie dla Ciebie!
Duża 250-tka otwiera przed Tobą nowe możliwości poznawania offroadu. Wsiadając na NXT 250L, nie odczujesz znaczącej różnicy względem NXT 300, za to odczujesz sporą różnicę w portfelu!
NXT 250L jest motocyklem crossowym z prawdziwego zdarzenia, idealnie dopasowanym do wymagań motocyklistów początkujących i średnio zaawansowanych. Napędzany jest 1-cylindrowym silnikiem 4-suwowym z renomowanej fabryki Zongshen (która produkuje także dla kilku wiodących marek motocyklowych). Posiada dopracowany gaźniki oraz generuje moc 16 KM – taka wartość pozawala świetnie trenować technikę jazdy. W czerpaniu przyjemności z pokonywania ścieżek offroadowych usianych przeszkodami, czy w ulepszaniu trajektorii okrążeń po torach MX lub Enduro, pomoże dopracowane podwozie, sztywna rama i aluminiowy wahacz. Koła mają typowy rozmiar 21/18 cali, hamulce to tarcze o średnicy 260 i 240 mm. Początkujący jeźdźcy docenią także ogromną zwinność i poręczność przy każdych prędkościach. Odpowiednio miękko zestrojone zawieszenie poprawi pewność siebie w każdym terenie.
Motocykl NXT250L cieszy nie tylko podwyższoną jakością wykonania, ale także swoim wyposażeniem. Fabryczny bagażnik pomoże zabrać ze sobą akcesoria lub mały bagaż potrzebne w offroadowej eskapadzie, a dopasowany reflektor oświetli drogę nawet podczas nocnych eksploracji. Przemyślany układ dźwigni nożnego rozrusznika sprawia, że „kopniaka” nie trzeba demontować do wygodnej jazdy. Wybierając NXT250L nie musisz przejmować doborem akcesoriów – takie elementy, jak chwytaki opon oraz klamki-niełamki znalazły się już na wyposażeniu standardowym.