MXU 700 EPS T3b
SILNIK I NAPĘD
MXU 700 T3b wyposażony jest w jednocylindrowy, zasilany wtryskiem silnik o pojemności 695 cm3. Ta chłodzona cieczą, 4-suwowa jednostka generuje maksymalną moc na poziomie prawie 39 koni mechanicznych oraz 52,7 Nm momentu obrotowego, co zapewnia płynną i przyjemną jazdę. Napęd na koła przenoszony jest za pomocą bezstopniowej przekładni CVT z możliwością wyboru trybu pracy między 2WD a 4WD.
Zbiornik paliwa został zaprojektowany tak, aby umożliwić lepsze rozłożenie ciężaru. Oprócz zwiększenia pojemności o 8 litrów, ta nowa konstrukcja poprawia chłodzenie silnika i zachowanie quada na drodze – lepsze prowadzenie i stabilność. Ten duży zbiornik o pojemności 21 litrów, pozwoli Ci wybrać się na długie przejażdżki bez konieczności martwienia się o poziom paliwa.
Hamulec ręczny: Zgodny z homologacją T3b.
4WD/2WD blokada dyferencjału: Wiele trybów do wyboru pozwoli Ci poruszać się w każdym terenie.
DESIGN
MXU 700 T3b ma wyrafinowany, przypominający SUV-a design, który odzwierciedla jego najwyższą jakość. Nowe oświetlenie LED nadaje mu jeszcze więcej osobowości i nowoczesności. Posiada nową cyfrowo-analogową deskę rozdzielczą, która jest bardziej czytelna, a także bardziej ergonomiczne przełączniki.
Zastosowano nowe, bardziej wydajne oświetlenie: możesz bez przeszkód pracować także w nocy. Charakterystyczne pozycyjne światła LED – od razu wiesz, że to Kymco. Kierunkowskazy LED – znacznie bardziej widoczne z daleka. Światła do jazdy dziennej – zgodne z wymogami homologacji T3b
Zupełnie nowa deska rozdzielcza z ledowym podświetleniem – pokazuje najważniejsze informacje: prędkość / poziom paliwa / przebieg / godzinę / napięcie / światła / ostrzeżenie o niskim poziomie płynu hamulcowego.
KOMFORT
MXU 700 T3B łączy w sobie wszystkie cechy poprzedniej generacji i idzie jeszcze dalej, oferując wysoki komfort. Jego ładowność jest imponująca dzięki nowym schowkom – centralnemu i bocznemu. Aby nigdy nie zabrakło baterii, MXU 700 posiada gniazdo USB! Ponadto nowe MXU 700 T3B są wyposażone w uchwyt na butelkę, aby jazda była jeszcze przyjemniejsza. Pojazd posiada 2 miejsca, co pozwoli Ci cieszyć się jazdą w pojedynkę lub z pasażerem.
Niezależne zawieszenie pojazdu MXU 700 charakteryzuje się podwójnymi wahaczami w układzie A-arm z pięcio-stopniową regulacją napięcia wstępnego sprężyn, co zapewnia precyzyjną i wysokiej jakości amortyzację w najbardziej skalistym terenie. MXU 700i jest dostępny na polskim rynku z wyposażeniem dodatkowym obejmującym dodatkowe siedzisko oraz podesty dla pasażera, wyciągarkę, hak holowniczy, handbary oraz lekkostopowe felgi z oponami Bighorn. Wersja EPS wyposażona jest w wspomaganie kierownicy, które znacząco ułatwia manewrowanie pojazdem w terenie.
Pojemny, uszczelniony schowek: zmieści aż 6 puszek z napojem. (350ml)
Port ładowania USB: Zintegrowany ze schowkiem, abyś mógł zawsze wygodnie naładować swój telefon.
Wymiary (dł./szer./wys.) | 2140 / 1245 / 1340 mm |
Wysokość kanapy | 780 mm |
Masa pojazdu gotowego do jazdy | 409 kg |
Silnik | OHC, 1 Cylinder, 4-Suw |
Pojemność silnika | 695cm3 |
Układ chłodzenia | Chłodzony cieczą |
Układ paliwowy | Wtrysk paliwa |
Maksymalna moc | 38.7 KM / 6000 rpm |
Maksymalny moment obrotowy | 52.7 Nm / 4250 rpm |
Przeniesienie napędu | CVT, 4×4 |
Zbiornik paliwa | 21 L |
Felgi | Stop aluminium |
Rozmiar opon przód | AT26X8-14″ |
Rozmiar opon tył | AT26X10-14″ |
Zawieszenie przód | Niezależne |
Zawieszenie tył | Niezależne |
Hamulec przód | Podwójna tarcza |
Hamulec tył | Podwójna tarcza |
Homologacja | T3b (ciągnik rolniczy) |
Dodatkowo | Hak, wyciągarka |